Sunday, January 29, 2006

Osaka

Nahat hello Mindenki,

bocs, hogy nem jelentkeztem jo sokaig, de tiszta kisz vagyok annyi mindent csinalok. ELJEN!

Szoval itt van par foto es a hozza tartozo kommentar a legutobbi hetvegemrol. PEACE!!!




Okay hat nem emlekszem a hely nevere mert nem azzal voltam elfoglalva de ki fogom deriteni hamarosan es akkor majd visszaterunk ra. Ez egy ilyen felig fedett utca tele mindennel es mindenkivel, amint latjatok. Sajnos semmire nem volt penzem, de beszippantottam a hely hangulatat es meg most is remegek bele!




Nem sokat mozogtam Osakaban mert hamarosan visszamegyek es akkor majd beadom a latvanyossagokat, haverokkal kusztunk. Eljutottam a Universal Studios-ba is, ahol a legnagyobb brutalis elmenyt a terminator nyujtotta. HE IS BACK! LOL


Egy szelet USA Osakaban. Az uj Incredible Spiderman sapkamban ha ha!



Az USJ eleg megnyero volt a naplementeben szepsegugyileg. Bar nem tul japan, megis... szep. ha ha!

Ez itt a Cosmosquare allomas obol feloli kijarata masnap delutan. Ugy vonzott a nagy nyitott ter, mint molylepket a neon. Hagyjuk, mit ereztem.


Nagyon komoly szinu volt a hely. Es a viz tiszta volt a Tokyo obolhoz kepest. Az egy toxic waste pond dudes! ha ha De ez... megutott.


Osaka Bay. Meg mindig a Cosmosquare-en.


A legnyomosabb firka a vilagon. ha ha!


Osaka Bay Tower.


Az egesz epulet egy robot. 15 masodperc alatt voltam az 52ediken lifttel. Kesz van durvan. Ez a fal. ha ha!


Ezt a buborekot meg Vizipok is megnyalna! Osaka Maritime Museum.


Sunset. Osaka Port.


A buborek buvoleteben. 14 fok van.


Es igen, az allat kiszabadult Tokyobol es koszoni szepen nagyon jol erzi magat, athelyezve szekhelyet Tokyobol Osakaba, ahol a szive egy darabjat hagyta a hetvegen, es ahova amilyen gyakran csak teheti visszamegy, mert ez nem volt eleg. Egy toredeknyi semmit sem lattam az egeszbol, de amit tudok, hogy jobb, mint Tokyo, legalabbis nekem, az utcak szelesebbek, az emberek felszabadultabbak, nem olyan morozusan divatmajmok, sokkal lazabban es konnyedebben viselik magukat, nem olyan elzarkozoak es egyszeruen a varos epiteszetugyben mindent odaver, amit csak lehet!

Peace!!

5 Comments:

Blogger laila said...

richie..richie... nice photos..i wanna go to osaka too! so u`ve gone to universal studio..! tanoshikattaso ne!

6:03 PM

 
Blogger Endoru said...

Enjoyed your Osaka photos !

5:23 AM

 
Blogger Bianka said...

Na nezzuk en is tudok megjegyzest tenni az oldaladra!?

2:10 AM

 
Blogger Bianka said...

Ezentul akkor en is dumalok hozzad! Orulsz? :) Remelem, mert ha nem, harapok!
Szoval most ha minden igaz csak par km-re vagy de nem sokara megint k*** messze leszel! A p***ba!

2:15 AM

 
Blogger Radical said...

LOL Laila, so ne. fully mega hontoni tanoshikatta death. Really. u would love it. U would laugh your head off and take it home in a plastic bag. they got ET and stuff. thats retarded but soooo funny.

bianka/ beszelj nyugodtan. Sztar. hat jah mar megint k```a messze vagyok LOL

6:09 PM

 

Post a Comment

<< Home